قدرتمندترین مرد اینترنت
 
تفریح و سرگرمی

۶۰ درصد بازدیدکننده‌های سایت‌های بزرگ خبری، به صورت مستقیم وارد این سایت‌ها می‌شوند. آنها یا آدرس سایت‌های مثل سایت لوس آنجلس تایمز را در نوار آدرس مرورگر خود تایپ می‌کنند یا آنها را در مرورگر خود بوک‌مارک کرده‌اند. اما ۴۰ درصد هیت سایت‌های خبری هم، ناشی از ارجاع از سایر سایت‌هاست.

گوگل، سایتی است که بیشترین میزان بازدیدکننده‌های ارجاعی را روانه سایت‌های خبری می‌کند. اما چه سایتی از این لحاظ در رتبه دوم قرار می‌گیرد؟ فیس‌بوک؟ توییتر؟

نه! هیچ کدام!

به تازگی شرکت نیلسن، با تحلیل آمار بازدیدکنندگان ۲۱ سایت بزرگ خبری به این نتیجه رسیده است که سایت دراج ریپورت، بیشترین میزان بازدیدکننده‌های ارجاعی را به این سایت‌های خبری می‌فرستد.


دراج ریپورت را شخصی به نام مت دراج مدیریت می‌کند. این سایت از حدود ۱۴ سال پیش راه افتاد و با این حساب، یک سایت بسیار قدیمی محسوب می‌شود. اما همین سایت قدیمی که طراحی‌اش با استاندادهای کنونی وب، بسیار بیگانه است، بیشتر از فیس‌بوکی که نیم میلیاردعضو دارد، بازدیدکننده روانه سایت‌های خبری می‌کند. فیس‌بوک تنها ۳٫۳ درصد ترافیک سایت‌های خبری را تأمین می‌کند، در صورتی که دراح ریپورت دو برابر این میزان، بازدیدکننده می‌سازد.

دراج ریپورت، سایتی که در آن خبری از ویدئو یا اسلاید شوی تصویری هم نیست، در عرض این مدت توانسته است با گرد هم آوردن جمعی از خوانندگان که در بین انها کارگزاران و گزارشگران، تهیه‌کننده‌ها و سیاستمداران هم دیده می‌شود، اعتباری برای خود کسب کند.

عامل مهم در موفقیت مت دراج، ممارست و توانایی او در پیدا کردن خبرهای داغ در میان انبوه خبرها و سپس لینک کردن آنها با تیترهای جالب است.


دراج، گرچه مشی سیاسی محافظه‌کارانه دارد، اما سایت پربازدید او ترافیک سایت‌هایی با جهت‌گیری سیاسی متفاوت مثل واشنگتن پست را هم تأمین می‌کنند.

دراج ریپورت ماهانه ۱۲ تا ۱۴ میلیون بازدیدکننده یکتا دارد. در عرض ۱۴ سال گذشته، طراحی سایت او عوض نشده است و ویژگی جدید به ان اضافه نشده است. ۱۴ سال پیش، زمانی که این سایت طراحی شد، طوری طراحی شده بود که بازگزاری آن با اینترنت دیال آپ سریع باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
جمعه 13 خرداد 1390برچسب:, :: 19:54
ساحل

درباره وبلاگ


با سلام به بازدید کنندگان عزیز من سعی کردم در این وبلاگ از هر موضوعی مطالب جالب ارائه دهم تا مورد توجه شما قرارگیرد، انتظار میرود تا با پینهادات و نظرات سازنده شما دوستان گرامی مرا در انتخاب موضوعات راهنمایی کنید و هر آنچه را که می پسندید بنویسم . با آرزوی موفقیت همه شما یا حق
آخرین مطالب
نويسندگان
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تفریح و سرگرمی و آدرس saranj.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.